طنز جک

 

به مخاطبم دادم گفتم ميدوني قيمت نبات چنده؟
گفت يا ابوالفضل يه كاره قيمت نباتو ميخواي چيكار نه
گفتم نقل چي؟{-29-}
گفت چي شده ميخواي عروسي كني نقل و نبات ميخواي نه نميدونم
بهش گفتم فقط ميخواستم بهت ثابت كنم خييييييييييييييييلي خري چون از قديم گفتن خر چه داند قيمت نقل و نبات{-7-}
الان ميترسم برم سمت گوشيم

 

من هنوزم دارم تحقیق میکنم ببینم میشه این کبریتی که روش نوشته کبریت بی خطر بدیم بچه ها باهاش بازی کنن ، یعنی اصلا خطر نداره ، کبریت خطرناک به نظرتون چطوریه خخخخخخخخخخ

 

ﻭﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﯼ ﺍﻻﻥ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺑﺎ ﺭﯾﺤﺎﻧﺎ ﭼﺖ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ , ﻓﺎﺭﺳﯽ
ﻫﻢ ﺑﻠﺪ ﺑﻮﺩ
ﻓﻘﻂ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﺷﺎﺭﮊ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ ﻣﯿﺨﻮﺍﺱ ﭼﯿﮑﺎﺭ ؟

 

عرب کیست ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
جان من نه جان شما نمیدونی که عرب کسیت . الکی چرا میای پایین آخه
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

 

امروز به یکی خواستم بگم غصه نخور...
"بدهی و چک برگشتی واسه مرده"
یدفه چشمم به زیر ابروهاش افتاد !!! گفتم:
خدا بزرگه خواهر... "درست میشه"

 

بالاخره ديشب
.
.
.
.
.
مچ هنسفيريمو در حال گره زدن خودش گرفتم
:)))))))))))))))))))))

 

شیوه خرید کوکا کولا در شیراز:

-سلام کاکو....کوکا کولام داری؟
=ها کاکو....کوکا کولام هس....همون جو ور دار!
-کو؟؟....ایکه کاکائوئه کاکو؟؟؟!!!!!!
=نه کاکو...پشت کاکائوا کوکان!!!!!!

 

راهی برای درمان یبوست:
ی کاسه متوسط ور دارید هر چی دمه دستتونه از برنج مونده تو یخچال تا دمپایی حموم رو ساتوری کنین بریزین توش!
ی خورده اب اضافه کنین دو تا تخم مرغ هم بشکونید توش.
با دست اینقد همش بزنید تا مواد تو هم حل بشن.داروی شما امادست!
طریقه مصرف:با ی دست مماختون رو نیگه دارین ک حالتون ب هم نخوره! با ی دست دیگه هم محتوای داخل کاسه رو سر بکشید!
در عرض دو دقیقه خوب ک میشید هیچ تازه اسهالم میگیرین!
لایک:کصصصصافطططط عاشقال!

 

دخـتـره 12 سـالـشـم نـیـسـت؛تـو پـیـج دکـتـره سـوال پـرسـیـده: چـه جـوری بـدون عـمـل زیـبـایـی لـب هـامـو برجسته کنم؟؟

.
رفـتـم جـواب دادم: بـا دمـپـایی ابری خیـس مـحـکـم بـکوبـن تـو دهـنـت درست مـی شـی :-D
دکتـر ابـوعـلـی عـبـاس هـسـتم در خـدمـتـتـون ^_^

 

رفتم کبابی، رو تابلوش زده بود ” ۱۰۰% گوسفندی “بعد خوردن کبابا، فهمیدم منظورش با من بوده که اونجا غذا خوردم  :|

 

این دخمل خانومایی که وقتی رژ لب میزنن بالا تراز خط اصلی لبشونم رژ میزنن!!!!
.
.
.
با اینا کاری نداشته باشین گناه دارن....اینا بچگی نقاشیشون ضعیف بوده...

 

دقت کردین تو این فیلما تا میخوان یه ماشینو تعقیب کنن یه ساعت منتظر تاکسی ان بعدشم به ماشین مورد نظر شونم میرسن ینی یه وضع غیر قابل توصیفه ها

 

دوستان پرسیدن که ما چطور میتونیم تو این چن روز باقیمونده از تابستون حال استاد ترم قبلمون رو بگیریم؟
بعله! سوال خوبیه! یه سیمکارتی که کسی شمارش رو نداره رو پیدا کنید....
حالا با اون شماره زنگ بزنید به یه شماره ی دلخواه(مزاحمی) بعد که طرف گوشی رو برداشت شما شروع کنید به فحش دادن ! فک کنید دارید به استادتون فحش میدید... !
خُب! حالا شمارتون رو دایورت(انتقال تماس) کنید به شماره تلفن استادتون!
و دیــــگــر هــیــچ....(^ــــ^)

 

فاصله خونه ما تا دانشگاه 20 دقیقه راهه
من بیچاره دیروز امتحان داشتم ازخوابم دیر بلند شدم با کلی عجله سوار ماشین شدم(ایشالا شما بهترشو میخرید) رفتم سمت دانشگاه
همین که ماشینا (ایشالا شما بهترشو میخرید) پارک کردم پیاده شدم دیدم که اشتباهی دمپایی پوشیدم
کلی اینور اونورا نگا کردم کسی رسدم نکرده باشه ، باسرعت تمام از محل متواری شدم....


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:طنز,جک,اس ام اس,, | 1:16 | نویسنده : فرهود بردبار |